۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۴

صفایی‌بوشهری:

فتح خرمشهر آغاز پیروزی‌های جهان اسلام و عامل عقب‌نشینی جهان سلطه بود

فتح خرمشهر آغاز پیروزی‌های جهان اسلام و عامل عقب‌نشینی جهان سلطه بود

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: فتح خرمشهر آغاز دیگر پیروزی‌های جهان اسلام و عامل عقب‌نشینی جهان سلطه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح شنبه در جمع نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به ارزش بالای عملیات فتح خرمشهر اظهار داشت: این عملیات تنها فتح یک شهر نبود بلکه آغازی برای دیگر پیروزی‌های ما در دفاع مقدس بود.

وی توانمندی بالای نیروهای مسلح در برنامه‌ریزی، مدیریت و اجرای عملیات را یکی از مهمترین عوامل پیروزی در این عملیات دانست و خاطرنشان ساخت: این عملیات آنقدر دارای ارزش و جایگاه بالایی بوشد که در آکادمی‌های نظامی جهان به عنوان یک الگو تدریس می‌شود و از آن الگوبرداری می‌کنند.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: همانطور که مردم در فتح خرمشهر حماسه‌ای جاوید آفریدند، امسال نیز با حضور گسترده خود در انتخابات و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب حماسه‌ای جاوید خلق خواهند کرد و شاهد حماسه‌آفرینی‌های دیگری در عرصه اقتصادی نیز در فضای ملی و فراملی خواهیم بود.

وی به قابلیت‌ها و توانمندی‌های نیروی مسلح استان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: نیروهای مسلح استان بوشهر با ظرفیت بالای خود توانایی حراست از کیان ملی ما را دارند و همواره نیز در میادین مختلف این را به اثبات رسانده‌اند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه نیز در این آئین با تبریک سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: مردم باوفای ایران اسلامی و استان بوشهر در هشت سال دفاع مقدس به خوبی از کیان ایران اسلامی دفاع کردند که بزرگداشت این ایثارگری‌ها، پاسداشت ارزش‌های اسلامی است.

سردار علی رزمجو با توانمندی‌های بالای نیروهای مسلح استان بوشهر اشاره کرد و افزود: نیروهای مسلح استان بوشهرآماده افزایش توان بازدارندگی جمهوری اسلامی در سال حماسه سیاسی و اقتصادی آماده اجرای فرامین فرماندهی کل قوا هستند.

کد خبر 2062253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha